De Leo Harmonie bestaat op dit moment uit 25 spelende leden. Wij repeteren iedere woensdagavond van 19.30-21.30 uur met een pauze van ongeveer 20 minuten waarin er tijd is voor een drankje en om gezellig te kletsen met je medemuzikanten. Tijdens de repetitie spelen we verschillende soorten muziek bijvoorbeeld muziek uit de Top 2000, mars muziek, muziek uit de oude doos. Maar ook kerstmuziek rondom kerst en met de Lobithse kermis natuurlijk de Deutsche Messe in samenwerking met het Gemengd Koor. De repetities zijn altijd divers en gezellig en zo werken we als groep naar een gezamenlijk en mooi resultaat.

De Leo Harmonie musiceert tijdens verschillende dorpsgebeurtenissen zoals Carnaval, Koningsdag, de Kermis, Dodenherdenking maar ook tijdens de Sint Maartenoptocht in Elten. Naast deze straatoptredens staan er elk jaar ook enkele concerten op het programma. Afgelopen jaar hebben we bijvoorbeeld een Top 2000 concert gegeven in samenwerking met diverse zangers en zangeressen.

Mocht je enthousiast geworden zijn en graag lid willen worden of meer willen weten van de Leo Harmonie kijk dan even bij Lid worden of neem contact met ons op.